dilluns, 16 d’abril del 2012

DIA 5: seguim observant...

Objectius treballats en el dia d’avui:

§  Realitzar una observació de cada una de les intervencions per tal de conèixer els ítems i quins procediments es poden seguir en funció de cada cas.

§  Anotar tota la informació en relació a l’observació de cada cas en que hagi assistit.

§  Mantenir un feed-back amb la psicopedagoga per compartir impressions i dubtes.

§  Recollir tota la informació (de tutors, proves diagnòstiques, família...) sobre els joves que prèviament s’ha decidit treballar.

§  Dissenyar les intervencions a dur a terme juntament amb la psicopedagoga del centre.

§  Tenir en compte tota la informació recollida amb anterioritat i el perfil acadèmic del jove.

§  Dur a terme les sessions dissenyades amb anterioritat amb cada un dels joves


He realitzat més observacions en diferents matèries i per tant amb diversos docents, m’he quedat sorpresa de les diferències que puc trobar entre classes. Em plantejo diferents interrogants: els docents són conscients del seu estil educatiu? Fins quin punt? De quina manera els afecta? Cerquen mesures per donar-se canvis?

Tot el que he observat quedarà reflexat a la pauta d’observació fent distinció de cada una de les assignatures.

Avui també em tingut el primer contacte amb la L., la psicopedagoga ha iniciat la part de l’entrevista amb l’alumne, preguntant-li sobre la seva família, les assignatures i els mestes, el seu oci, … i jo posteriorment l’hi he passat un test (Rotter). Les preguntes que li feia se les pensava molt i tota l’estona em demanava a què es referia o sobre què; quan hagim analitzat els resultats, us els exposaré!

Us adjunto la prova escanejada de la prova i com s'ha de fer l'extracció dels resultats.

Ha estat un dia molt intens, he viscut moltes sensacions diferents...a més ha estat la primera presa de contacte amb l'alumne que observo.

2 comentaris:

  1. Em podries comentar una mica més el text de Rotter? Què pretèn aquest test, amb quina intenció l'heu passat a l'alumne? com interpreteu els resultats?

    M.Àngels Megías

    ResponElimina
    Respostes
    1. El que preteniem amb aquest test és conèixer el nivell de frustració de l'alumne, i també poder determinar trets de la seva personalitat i la seva manera de relacionar-se.
      Els resultats els he introduït en la entrada del dia 13.

      Gràcies!
      Qualsevol cosa més a dir-me, jo agraida!

      Elimina