dimecres, 18 d’abril del 2012

DIA 7: segona estada amb la Psicopedagoga de l'EAP

Els objectius treballats han estat:
§  Mantenir un feed-back amb la psicopedagoga per compartir impressions i dubtes.

§  Recollir tota la informació (de tutors, proves diagnòstiques, família...) sobre els joves que prèviament s’ha decidit treballar.

§  Fer una triangulació de tota la informació que s’ha cercat.

§  Dissenyar les intervencions a dur a terme juntament amb la psicopedagoga del centre.

§  Tenir en compte tota la informació recollida amb anterioritat i el perfil acadèmic del jove.



Abans d’estar amb la Psicopedagoga de l’EAP, he anat a buscar la L. i li he passat un test: EPQ per tal de conèixer si té factors de risc. Us adjunto la prova en si i la clau d’interpretació.


Després he acompanyat la professional de l’EAP, la qual ha finalitzat el WISC que va iniciar la setmana anterior amb en J. Al finalitzar aquesta tasca hem compartit impressions, jo li he manifestat que em sorprenia que no mira als ulls de l’altre quan parla (només uns segons), gairebé sempre mira cap avall, està inquiet perquè no té una posició concreta (es mou constantment), també li he dit que no va gens polit. Ella m’ha dit que creu que té una inseguretat molt gran i que a casa (la seva mare) no pot estar per ell perquè treballa fins tard, a més és molt exigent. Li he preguntat sobre les relacions socials i la psicopedagoga em comenta que no té gaires vincles però que si que té algún “amiguet”.

Hem acordat que el proper dimecres ens mirarem el resultat del WISC i valorarem quines estratègies es portaran a terme amb en J. i la seva mare.

Cada dia aprenc coses noves…em fascina conèixer aquest test de tant aprop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada