diumenge, 15 d’abril del 2012

Dia 4: coordinació

Dia 4: Coordinació

Objectius treballats:

§  Anotar tota la informació en relació a l’observació de cada cas en que hagi assistit.

§  Conèixer de primera mà les coordinacions que es duen en el centre en relació a la temàtica que estic treballant.

§  Assistir a reunions amb diferents professionals per tal de valorar joves amb necessitats específiques d’aprenentatge.

§  Acordar els joves que reuneixen els requisits per tal d’intervenir en relació a la temàtica que estic treballant.

§  Fer una observació dins l’aula de cada jove (si s’autoritza i es creu adient) i dissenyar una taula d’observació adient.



Ens hem reunit amb la psicopedagoga per organitzar el pla de treball de la següent setmana.

Aquest dia es feia l’avaluació del crèdit de síntesi, els joves per grups havien d’explicar unes jornades fetes a Barcelona a través d’un Power Point i eren valorats per dos docents i companys/es.

Em va interessar observar la jove davant d’aquesta situació, es va mantenir desconcentrada al llarg de les exposicions, a més en el seu treball gairebé no va parlar; al sortir els seus companys de grup es van queixar d’ella al tutor dient que no havia fet res de res. Tot aquestes idees les afegeixo a la pauta d’observació que estic elaborant en relació a la noia.

Per acabar la jornada ens vam reunir amb la psicopedagoga i la professional de diversitat per parlar de com havia anat la setmana, i quins casos convindria que jo hi intervingués. Crec que és clau que hi hagi una hora a la setmana per posar-se al dia, compartir situacions i idees i organitzar-se.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada