Objectius treballats:
§  Acompanyar la psicopedagoga del centre en les intervencions amb joves amb manca d’hàbits d’estudi i problemàtiques d’aprenentatge.
§  Mantenir un feed-back amb la psicopedagoga per compartir impressions i dubtes
§  Conèixer de primera mà les coordinacions que es duen en el centre en relació a la temàtica que estic treballant.
§  Assistir a reunions amb diferents professionals per tal de valorar joves amb necessitats específiques d’aprenentatge.
§  Recollir tota la informació (de tutors, proves diagnòstiques, família...) sobre els joves que prèviament s’ha decidit treballar.
§  Tenir en compte tota la informació recollida amb anterioritat i el perfil acadèmic del jove.
Posteriorment la psicopedagoga em va explicar que agafaria un noi de 1R ESO per fer-li un WISC, em va comentar el cas i el procediment que havia fet servir fins el moment. La demanda que va fer la mestra a l’equip psicopedagògic va ser: “actitud mostrada per l’alumne així com possibles problemes i mancances en la capacitat d’aprenentatge”. Primer va fer una entrevista amb la tutora, després amb la psicòloga de primària, posteriorment va fer una entrevista amb el jove. Va creure oportú fer-li una prova de matemàtiques; de comprensió lectora, rapidesa de lectura i ortografia catalana, i per acabar volia passar-li el WISC. El jove, anomenat J. va viure una separació dels seus pares traumàtica (judicis), passa la majoria d’hores amb els seus avis i no veu gaire el seu pare. Es creu que pot tenir un bloqueig emocional afegit a unes baixes capacitats.
Així doncs vaig assistir a com li passava aquesta prova, la qual no es va poder finalitzar i l’acabarem el pròxim dia.Em va agradar molt veure com un professional passa un prova d’aquestes característiques, a més tinc ganes de fer l’anàlisi dels resultats del WISC amb un cas real.
 
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada