Objectius treballats:
§  Fer una triangulació de tota la informació que s’ha cercat.
§  Dissenyar les intervencions a dur a terme juntament amb la psicopedagoga del centre.
§  Tenir en compte tota la informació recollida amb anterioritat i el perfil acadèmic del jove.
§  Realitzar una proposta acadèmica per a cada un dels joves amb els que s’hagi intervingut.
§  Proporcionar la proposta als docents amb els quals els joves tinguin contacte.
Avui hem analitzat amb la psicopedagoga les diferents proves en relació a la L. Així que us deixo una taula que recull les diferents proves tant a la L. com en J.
| ALUMNE | PROVES | RESULTATS | 
| L.   (noia que he observat) | Rotter | -   nega el patiment, en fuig. -molta   càrrega afectiva cap al seu novio. -   immadura. -   innocent. -   no li agrada l’autoritat. -   Expressions de conflicte: “el meu pare és un borde”, “la mare és una amiga”, “el   meu cap està buit”. | 
|  | EPQ | -   no compleix normes -   accepta que maltracta els pares -   no és conscient del mal que fa -   egocèntrica -   destaca més factors de risc que de protecció. | 
|  | Comprensió   lectora | -   problemes d’atenció perquè suposa focalitzar aquesta en un punt -   no té problema en la interpretació i el doble sentit -   la part de raonament correcte | 
| J. | WISC | -   capacitats normals -   dificultat de comprensió en les matemàtiques i el català. | 
Amb la psicopedagoga hem acordat que amb la L. cal primer de tot que s’arrecli la problemàtica familiar, així que la terapeuta i el centre treballaran de manera conjunta; quan aquest aspecte estigui solucionat es treballarà la part acadèmica, encara que la psicopedagoga l’anirà agafant per treballar l’empatia, la introspecció, sistema familiar, …
Per acabar la jornada ens van reunir amb la companya que forma el departament i li vam comentar els resultats de les proves referents a la L. i les estratègies que es durien a terme a partir d’ara.
 
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada