dijous, 3 de maig del 2012

DIA 13: anàlisi de resultats en relació a les proves

Objectius treballats:

§  Fer una triangulació de tota la informació que s’ha cercat.

§  Dissenyar les intervencions a dur a terme juntament amb la psicopedagoga del centre.

§  Tenir en compte tota la informació recollida amb anterioritat i el perfil acadèmic del jove.

§  Realitzar una proposta acadèmica per a cada un dels joves amb els que s’hagi intervingut.

§  Proporcionar la proposta als docents amb els quals els joves tinguin contacte.

Avui hem analitzat amb la psicopedagoga les diferents proves en relació a la L. Així que us deixo una taula que recull les diferents proves tant a la L. com en J.

ALUMNE
PROVES
RESULTATS
L. (noia que he observat)
Rotter
- nega el patiment, en fuig.
-molta càrrega afectiva cap al seu novio.
- immadura.
- innocent.
- no li agrada l’autoritat.
- Expressions de conflicte: “el meu pare és un borde”, “la mare és una amiga”, “el meu cap està buit”.

EPQ
- no compleix normes
- accepta que maltracta els pares
- no és conscient del mal que fa
- egocèntrica
- destaca més factors de risc que de protecció.

Comprensió lectora
- problemes d’atenció perquè suposa focalitzar aquesta en un punt
- no té problema en la interpretació i el doble sentit
- la part de raonament correcte
J.
WISC
- capacitats normals
- dificultat de comprensió en les matemàtiques i el català.


Amb la psicopedagoga hem acordat que amb la L. cal primer de tot que s’arrecli la problemàtica familiar, així que la terapeuta i el centre treballaran de manera conjunta; quan aquest aspecte estigui solucionat es treballarà la part acadèmica, encara que la psicopedagoga l’anirà agafant per treballar l’empatia, la introspecció, sistema familiar, …

Per acabar la jornada ens van reunir amb la companya que forma el departament i li vam comentar els resultats de les proves referents a la L. i les estratègies que es durien a terme a partir d’ara.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada