Objectius treballats:
§ Fer una triangulació de tota la informació que s’ha cercat.
§ Dissenyar les intervencions a dur a terme juntament amb la psicopedagoga del centre.
§ Tenir en compte tota la informació recollida amb anterioritat i el perfil acadèmic del jove.
§ Realitzar una proposta acadèmica per a cada un dels joves amb els que s’hagi intervingut.
§ Proporcionar la proposta als docents amb els quals els joves tinguin contacte.
Avui hem analitzat amb la psicopedagoga les diferents proves en relació a la L. Així que us deixo una taula que recull les diferents proves tant a la L. com en J.
ALUMNE | PROVES | RESULTATS |
L. (noia que he observat) | Rotter | - nega el patiment, en fuig. -molta càrrega afectiva cap al seu novio. - immadura. - innocent. - no li agrada l’autoritat. - Expressions de conflicte: “el meu pare és un borde”, “la mare és una amiga”, “el meu cap està buit”. |
| EPQ | - no compleix normes - accepta que maltracta els pares - no és conscient del mal que fa - egocèntrica - destaca més factors de risc que de protecció. |
| Comprensió lectora | - problemes d’atenció perquè suposa focalitzar aquesta en un punt - no té problema en la interpretació i el doble sentit - la part de raonament correcte |
J. | WISC | - capacitats normals - dificultat de comprensió en les matemàtiques i el català. |
Amb la psicopedagoga hem acordat que amb la L. cal primer de tot que s’arrecli la problemàtica familiar, així que la terapeuta i el centre treballaran de manera conjunta; quan aquest aspecte estigui solucionat es treballarà la part acadèmica, encara que la psicopedagoga l’anirà agafant per treballar l’empatia, la introspecció, sistema familiar, …
Per acabar la jornada ens van reunir amb la companya que forma el departament i li vam comentar els resultats de les proves referents a la L. i les estratègies que es durien a terme a partir d’ara.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada